Titanic: recenze

22. května 2006 v 18:53 |  Titanic
**počet" kapesníkových " scén: po 25 jsem to přestala počítat
**výkony herců: super
**nápad: dokonalý
**konec: špatnej
No tak jsem včera po druhý shlídla Titanic a tisíce mokrejch kapesníčků mluví za sebe=). Tenhle film je totiž výbornej a rozhodně stojí za to ho vidět. Pro laiky v " oboru " :

Rose DeWitt Bukater(Kate Winslet) je navenek poslušná dívka z bohaté rodiny, která je nucena vzít si za manžela namyšleného, násilnického a nechutně bohatého Cala Hockleye. Při nástupu na Titanic uvidí Jacka Dawsona(Leonardo DiCaprio), cestujícího 3. třídy, svobodomyslného a okouzlujícího. Při první večeři na lodi má pocit že všechno se točí jen kolem peněz a ona nikoho nezajímá, rozběhne se na palubu a chce skočit do moře. Naštěstí Jack leží zrovna na lavičce venku a Rose zachrání. Od té chvíle se tajně scházejí všude možně po lodi a Rose chce po přistání utéct s Jackem od všech těch namyšlených a penězi zaslepených lidí v jejím dosavadním okruhu. Jejich štěstí však zmaří v noci ze 14. na 15. srpna 1912 ledovec, na který Titanic narazí.A tady právě začínají " kapesníkové" scény. Ironií je, že na Titaniku je málo záchraných člunů, je tam sotva pro 500 osob. 500 z 2200.Přednost má samozřejmě 1. třída, ale Rose se nenechá vtáhnout na člun, i když podle kapitánova rozkazu" pouze ženy a děti" by na to měla plné právo. Ne, ona místo toho zůstane s Jackem. Jak se Titanic postupně potápí, za melodie " My heart will go on" od Celine Dion je nám ukázán průstřih smutných scén: například matka uspávající své dvě děti, nebo starý smířený pár v těsném objetí na manželské posteli....Co bych před vámi tajila konec, který je absolutně jasný. V panice a vledové vodě přežilo pouze 6 lidí a Jack - narozdíl od Rose, která příběh vypráví- mez nimi nebyl. Každý kdo viděl jejich loučení mi jistě dá za pravdu, že to bylo při NEJMENŠÍM hodně dojímavý.
Já nevim, že si pokaždý vyberu film o události která se fakt stala. Nejhorší je, že když si člověk představí, že to tak doopravdy bylo....
Ps: doporučuju podívat se na film v originále- třeba s titulkama. Protože "I trust you" nebo "I promise" je rozhodně působivější než "Věřím ti" nebo "Slibuji"

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.